ブログトップ

ROCK農民連合

bluesbird.exblog.jp

農ROCK,農LIFE!

Wondering Again

I often look into the sky at night
And wonder what's behind all the stars
The feeling then is much the same as now
As I look into your eyes

And as you look at me
I see all the love,the light,the world you made for me
Inside of your heart
I'm wondering again

I often walk along the oceans side
With the tide I'm swept away
The music there reminds me of the time
I first touched your soul to mine
And to the open sky
To the sea and the wind
I cry,I ask,that the love we share
Return with the dawn
I'm wondfring again

Yes I'm wondering of the mysteries
That the future holds for me
It's a natural thing
Cause I want to know where you'll be
You're so deep in my heart
I'm wondering again

I often feel my hopes are but a dream
Sometimes the world can be so hard
But then again,a dream can come to be
I know this as I see your eyes

And as you look at me
As I see all the love,the light,the world you made for me
Inside of your heart
I'm wondering again

Yes I'm wondering of the mysteries
That the future holds for me
It's a natural thing
Cause I want to know where you'll be
You're so deep in my heart
I'm wondering again


夜空を見上げると、いつも思うのさ。"あのキラめく星の向こうには何があるんだろう?"ってね
君の瞳を見つめている今、それと同じことを思っているよ
君が僕を見つめる時、君が僕にくれるすべての愛、輝き、そして世界が見えるのさ
君の心の中、また僕は不思議な気持ちになるんだ
よく、汐が引いた後の海辺を歩くのさ
その時の波の音は、はじめて君の、僕への想いを感じた時のようだ
そして、空、海、そして風に向かって叫ぶのさ
僕達の愛が永遠に続くようにね
そして夜明けが訪れ、また僕は不思議な気持ちになるんだ
未来が僕に何をもたらすんだろう
そしてその時君は僕と一緒にいてくれるんだろうか
君は僕の心の奥深くにいるんだ
そしてまた僕は不思議な気持ちになるんだ
僕は良く考えるのさ、夢かもしれないような希望についてね
時にはつらいこともあるだろう
でも、いつでも夢がかなうような気がするよ
君の瞳を見つめる時と同じようにね
~Mick's Charより(じゅんこさん訳)
死ぬ時は芸術家と呼ばれて死にたい!

貴重映像
[PR]
by BluesRockGuitar | 2010-09-01 08:30